Secrect takana Pipa Middleton n & Jennifer Aniston upeita lukuja: PILATES

Green Tea - laihtua Simply

Onko Green Tea todella auttaa laihtuminen?

Selvitä

On hiljattain ollut paljon uutisiin vihreää teetä ja laihtuminen.
Vihreä tee on vähiten jalostettu ja tarjoaa näin eniten antioksidantteja polyfenolit, kuten catechin nimeltään epigallocatechin-3-gallate (EGCG), jonka uskotaan olevan vastuussa suurimmasta terveysvaikutukset liittyvät vihreää teetä.
Vihreä tee on painonpudotuksen vaikutukset ovat aiheuttaneet yhä useampia ihmisiä aloittamaan
juominen vihreää teetä

- Mutta, miten se vihreää teetä auttaa sinua laihtua?
- Ja se todella toimii tai onko kaikki vain hype?

Tämä artikkeli antaa sinulle faktoja juominen vihreää teetä laihtua.

1) Vihreä tee lisää aineenvaihduntaa

Tutkimus raportoidaan American Journal of Clinical Nutrition, todettiin, että vihreä tee uute johtanut merkittävään kasvuun energiankulutukseen (aineenvaihdunta "vauhtia"). Tutkijat totesi myös, että yli 24 tunnin aikana, vihreä tee-uutetta lisää metabolisen korko 4%. Nämä vaikutukset johtuvat todennäköisesti suuria määriä catechin polyfenolit löytyy vihreää teetä. Näiden työtä auttaakseen tehostamaan rasvaa hapettumista ja termo Genesis (nopeutta, jolla elimistö polttaa kaloreita).

2) Vihreä tee estää rasvan imeytymistä ja auttaa glukoosia sääntelyä

Asiantuntijat kertovat meille, että catechus vihreää teetä auttaa estämään liikkumista glukoosin rasvasoluja. Vihreä tee saattaa myös toimia al glukoosi säädin. Se auttaa hidas nousu veren sokeria aterian jälkeen. Tämä estää korkea insuliini piikkejä (paljon insuliini edistää rasvan varastointi) ja myöhemmät rasvaa varastoon.

3) Edistää Fat Loss

Vihreä tee edistää paitsi rasvaa tappio, mutta erityisesti menetys sisäelinten rasvaa rasvaa kertyy kudoksissa vuoraukseen vatsaontelo ja ympäröivän suolet (sisäelimet) ja sisäelimissä. Toisin rasvakertymiä siitä lantion ja reisien (jotka aiheuttavat ns "päärynän" kehon muoto), sisäelinten rasvan (joka tuottaa "omena" ruumiin muoto) on erittäin liittyy lisääntynyt riski sairastua metaboliseen oireyhtymään ja tyypin 2 diabetes.

Vihreä tee sisältää kolme pääkomponenttia, joka edistää rasvan menetys: catechins, kofeiinia ja Teaniini. Tutkimukset osoittavat, että vihreä tee yhdisteet edistää rasvan menetys estämällä sekä mahalaukun ja haiman lipaasi, entsyymi, joka pilkkoo triglyseridejä ja rasvahappoja syntetaasiin vastaava entsyymi syntetisointi rasvahappoja muodossa, jossa niitä voidaan säilyttää kehon rasva (rasva -) solut.

Joten on olemassa keinoja, että vihreä tee voi auttaa sinua laihtuminen ... Mutta kuinka paljon
sinulla todella on juoda saada näitä uskomattomia aineenvaihduntaa piristää?
Asiantuntijat vaihtelevat, mutta yleinen konsensus tuntuu olevan, että 3-5 kupillista vihreää teetä päivässä on optimaalinen. Tämän tekeminen saattaa auttaa sinua polttaa ylimääräiset 70 kaloria päivässä, joka on 7 puntaa vuodessa. Melko hyvä eivät käytä tai leikkaamalla kaloreita, eikö?
Kuitenkin 3-5 kuppia voi olla paljon joillekin ihmisille, niin sinun kannattaa harkita vihreän teen uutetta, vihreää teetä pillereitä tai vihreää teetä laastari.

- Ihmisen tutkimus, joka julkaistiin tammikuussa 2005 numero American Journal of Clinical Nutrition, vahvistaa vihreää teetä kykyä paitsi vähentää kehon rasvaa, mutta vahinkoa LDL-kolesterolin samoin. Kun 12 viikon juomisen vain yhden pullon vihreää teetä päivässä, 38 normaali-to-ylipainoisilla miehillä Tokiossa oli huomattavasti pienempi paino, painoindeksi, vyötärönympärys, kehon rasvan massan ja paljon ihonalaista rasvaa kuin miehille annettiin pullon oolong teetä joka päivä.
- Sen jälkeen kun kaksi viikkoa ruokavalion valmisteluosan aikana, miesten jaettiin kahteen ryhmään, joista toinen joi pullon vihreän teen, jotka sisältävät 690 mg katekiinien, kun taas toisen ryhmän joi pullon oolong teen, jotka sisältävät 22 mg katekiinit. Ei ainoastaan ​​miesten juominen vihreää teetä laihtua ja rasvaa, mutta määrä heidän LDL-kolesteroli vahingoittaa vapaiden radikaalien myös laski huomattavasti. Koska ateroskleroottisten plakit kehittää, kun kolesterolin liikkuvat verenkierrossa on vahingoittunut tai hapetettu, vihreää teen kyky estää näiden hapetus voi selittää joitakin sen suojaavia vaikutuksia vastaan ​​sydän.

- Tietoa ja varoituksia

1. Vihreä tee ei ole ihmelääke

Vaikka jotkut ihmiset kertoa teille, että vihreä tee on on-all-end-all laihtuminen menestys, mielestäni avainsana tässä on tasapaino. Et tule syömään 5000 kaloria päivässä, juoda kuppi vihreää teetä ja tekee kaiken mennä pois - se vain ei tapahdu. Terveellinen ruokavalio ja liikunnan lisääminen menee pitkälle auttaa sinua laihtua ja pitää se pois päältä.

2. Ole varovainen kofeiinin, jos sinulla on terveysongelmia

Joillekin ihmisille, jotka ovat sydämen ongelmia, korkea verenpaine tai piristeiden arkuuden, kofeiinia vihreää teetä voi olla paras idea. Jos olet huolissasi kofeiinia vihreää teetä, yrittää ottaa vihreä tee-uutetta. Useimmat vihreä tee uute on valmistettu kofeiiniton vihreä tee niin voit vielä saada painonpudotuksen hyötyjä ilman kofeiinia.
Jos epäilet, että kofeiini saattaa olla ongelma, muista neuvotella lääkärin kanssa ennen vihreää teetä laihtuminen. Varmista myös neuvotella lääkärin kanssa ennen vihreää teetä jos olet raskaana tai imetät.

Bottom Line: Vihreä tee auttaa sinua laihtuminen lisäämällä aineenvaihdunta kiihtyy, sääntely verensokerisi, tukahduttaa ruokahalua ja antaa sinulle jotain muuta lisäksi, että paljon kaloreita, korkea sokeripitoisuus kahvi juoma juoda aamulla.
Vaikka se ei ole ihmelääke, se voi varmasti antaa sinulle vauhtia laihtuminen ja teidän yleistä terveyttä!

3. Raja Green Tea kulutus aikana ensimmäisen raskauskolmanneksen

Naisia ​​kehotetaan ottamaan täydentää foolihappoa, kun yrittää ajatella ja ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana (ensimmäiset 3 kk), raskauden aikana, koska se on tämän jakson aikana, että lapsen hermostoputken kehittyy. Foolihappo auttaa varmistamaan normaalia kehitystä ja suojaa selkärankahalkion mahdollistamalla tuotannon entsyymin DHFR. Kun kuppi tai kaksi vihreää teetä ei todennäköisesti aiheuta ongelmia, juo runsaasti vihreää teetä voi vähentää aktiivisuutta DHFR, mikä lisää riskiä hermostoputken vikoja.

24 kommenttia Green Tea - laihtua Simply

Jätä vastaus

Voit käyttää näitä HTML tageja

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv rintanappi

Tämä sivusto käyttää KeywordLuv . Anna omanimi @ YourKeywords Nimi-kenttään hyödyntää.