Secrect takana Pipa Middleton n & Jennifer Aniston upean luvut: PILATES

Green Tea - laihtua Simply

Onko Green Tea todella auttaa laihtuminen?

Selvitä

On viime aikoina ollut paljon uutisiin vihreää teetä ja laihtuminen.
Vihreä tee on vähiten jalostettu ja tarjoaa näin eniten antioksidantteja polyfenolit, erityisesti catechin nimeltään epigallocatechin-3-gallate (EGCG), jonka uskotaan olevan vastuussa suurimmasta osasta terveyteen liittyviä etuja vihreää teetä.
Vihreä tee on painon pudotukseen ovat aiheuttaneet enemmän ja enemmän ihmisiä aloittamaan
juominen vihreää teetä

- Mutta, miten se vihreä tee auttaa sinua laihtua?
- Ja se todella toimii tai onko kaikki vain hype?

Tämä artikkeli antaa sinulle faktoja juominen vihreää teetä laihtua.

1) Vihreä tee lisää aineenvaihduntaa

Tutkimuksessa raportoidaan American Journal of Clinical Nutrition, havaittiin, että vihreä tee uute johtanut merkittävään kasvuun energian kulutusta (aineenvaihdunta "edistämään"). Tutkijat totesi myös, että yli 24 tunnin ajan, vihreä tee-uutetta lisää metabolisen korko 4%. Nämä vaikutukset johtuvat todennäköisesti korkeina pitoisuuksina catechin polyfenolit löytyy vihreää teetä. Nämä työtä auttaakseen tehostaa rasvaa hapettumista ja Thermo Genesis (nopeus, jolla elimistö polttaa kaloreita).

2) Vihreä tee estää rasvan imeytymistä ja auttaa glukoosia sääntelyä

Asiantuntijat kertovat meille, että catechus vihreää teetä auttaa estämään liikkumista glukoosi rasvasoluja. Vihreä tee saattaa toimia myös al glukoosi säädin. Se auttaa hidas nousu veren sokeria aterian jälkeen. Tämä estää korkea insuliini piikkejä (paljon insuliinia edistää rasvan varastointi) ja myöhemmät rasvaa varastoon.

3) Edistää Fat Loss

Vihreä tee ei ainoastaan ​​edistää rasvan menetys, mutta erityisesti menetys sisäelimiin-rasva, joka kerääntyy kudoksiin vuori vatsaontelo ja ympäröivän suolet (sisäelimet) ja sisäelimissä. Toisin kuin rasva talletukset lantion ja reisien (joka johtaa ns "päärynä" kehon muoto), sisäelimiin (joka tuottaa "Apple" ruumiin muoto) on erittäin liittyy lisääntynyt riski sairastua metaboliseen oireyhtymään ja tyypin 2 diabetes.

Vihreä tee sisältää kolme pääosaa, jotka edistävät rasvaa tappio: katekiinit, kofeiinia ja Teaniini. Tutkimukset osoittavat, että vihreä tee yhdisteitä edistää rasvan menetys estämällä sekä maha-ja haimalipaasin, entsyymi, joka pilkkoo triglyseridien ja rasvahappojen syntetaasi vastaava entsyymi syntetisoi rasvahappoja muodossa, jossa ne voidaan varastoida elimistön lihava (rasva solut).

Joten on olemassa keinoja, että vihreä tee voi auttaa sinua laihtuminen ... Mutta, kuinka paljon
koneessa oikeasti on juoda saada näitä uskomattomia aineenvaihduntaa piristää?
Asiantuntijat vaihtelevat, mutta yleinen konsensus tuntuu olevan, että 3-5 kupillista vihreää teetä päivässä on optimaalinen. Tämän tekeminen saattaa auttaa sinua polttaa ylimääräiset 70 kaloria päivässä joka on 7 puntaa vuodessa. Melko hyvä ei harjoita tai leikkaamalla kaloreita, eikö?
Kuitenkin 3-5 kuppia voi olla paljon joillekin ihmisille, niin sinun kannattaa harkita vihreän teen uutetta, vihreä tee pillereitä tai vihreää teetä laastari.

- Ihmisen tutkimus, julkaistaan ​​tammikuussa 2005 numero American Journal of Clinical Nutrition, vahvistaa vihreän teen kykyä paitsi vähentää kehon rasvaa, mutta vaurioita LDL-kolesterolia samoin. 12 viikon juominen vain yhden pullon vihreää teetä joka päivä, 38 normaali-to-ylipainoisilla miehillä Tokiossa oli huomattavasti pienempi paino, painoindeksi, vyötärönympärys, kehon rasvan massan ja määrä ihonalaisen rasvan verrattuna miehiin annetaan pullo Oolong teetä joka päivä.
- Kun 2 viikkoa ruokavalio sisäänajon aikana, miehet jaettiin kahteen ryhmään, joista toinen joi pullon vihreä tee sisältää 690 mg katekiinit, kun taas toinen ryhmä joi pullon oolong teetä sisältää 22 mg katekiinit. Ei ainoastaan ​​miesten juominen vihreää teetä laihtua ja rasvaa, mutta määrää heidän LDL-kolesteroli vahingoittaa vapaita radikaaleja myös laski huomattavasti. Koska ateroskleroottisten muistolaatat kehittää, kun kolesteroli kiertää veressä on vaurioitunut tai hapettunut, vihreää teetä kyky estää näitä hapetusreaktioissa saattaa selittää joitakin sen suojavaikutus vastaan ​​verenkiertoelimistön sairauksia.

- Faktat ja varoittaa

1. Vihreä tee ei ole ihmelääke

Vaikka jotkut ihmiset kertoa teille, että vihreä tee on on-all-end-all laihtuminen menestys, mielestäni avainsana tässä on tasapaino. Et tule syömään 5000 kaloria päivässä, juoda kuppi vihreää teetä ja tehdä se kaikki mene pois - se vain ei tule tapahtumaan. Terveellinen ruokavalio ja liikunnan lisääminen menee pitkälle auttaa sinua laihtua ja pitää se pois päältä.

2. Ole varovainen kofeiinia, jos sinulla on terveysongelmia

Joillekin ihmisille, joilla on sydän vaivoja, korkea verenpaine tai piristeiden arkuuden, kofeiini vihreää teetä voi olla paras idea. Jos olet huolissasi kofeiinin vihreä tee, kokeile ottaen vihreä tee-uutetta. Useimmat vihreä tee-uutetta on valmistettu kofeiiniton vihreä tee niin voit vielä saada painonpudotuksen hyötyjä ilman kofeiinia.
Jos epäilet kofeiini voi olla ongelma, varmista kuulla lääkärin kanssa ennen vihreää teetä laihtuminen. Varmista myös ottaa yhteyttä lääkäriin ennen kuin aloitat vihreää teetä jos olet raskaana tai imetät.

Bottom Line: Vihreä tee auttaa sinua laihtuminen lisäämällä teidän aineenvaihdunta kiihtyy, sääntely verensokeria, tukahduttaa ruokahalua ja antaa sinulle jotain muuta lisäksi, että paljon kaloreita, korkea sokeripitoisuus kahvi juoma juoda aamulla.
Vaikka se ei ole ihmelääke, se voi varmasti antaa sinulle vauhtia laihtuminen ja yleistä terveydentilaa!

3. Limit Green Tea kulutuksen ensimmäisen raskauskolmanneksen

Naiset kehotetaan ottamaan täydentää foolihappoa, kun yrittää ajatella ja raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana (ensimmäiset 3 kk), raskauden aikana, koska se on tämän jakson aikana, että vauvan hermostoputken kehittyy. Foolihappo auttaa varmistamaan normaalia kehitystä ja suojaa selkärankahalkion mahdollistamalla tuotannon entsyymi DHFR. Vaikka kuppi tai kaksi vihreää teetä ei todennäköisesti aiheuta ongelmia, juominen suuria määriä vihreää teetä voisi vähentää aktiivisuutta DHFR, kasvava riski hermostoputken epämuodostumat.

24 kommenttia vihreää teetä - laihtua Simply

Jätä vastaus

Voit käyttää näitä HTML tageja

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv rintanappi

Tämä sivusto käyttää KeywordLuv . Anna omanimi @ YourKeywords Nimi-kenttään hyödyntää.